Sayfalar

28 Haziran 2014 Cumartesi

Baskılı Kurabiyeler 1 (Barbie, Winx, Mc Quin, Spıderman )

Merhaba sevgili takipçilerim,
Ramazanın ilk gününden sizlere kocaman sevgiler...
Allah tuttuğumuz oruçları, yaptığımız ibadetleri kabul etsin inşallah...
Şu bunaltıcı sıcak geçen günlerde hepimize oruçlarımızı tutma kolaylığı versin.

Evet efendim,
Geçen hafta gelen bir sipariş üzerine hazırladığım baskılı kurabiyelerimi bu kez Hatay'a gönderdim. Çok şükür, yerine sağ salim ulaşmış. Emel hanım ve çocukları çok beğenmişler kurabiyeleri :)) 
"İnsan yemeye kıyamaz bunları, emeklerinize sağlık" diye de mesaj göndermişler...
Beğenildiğini duymak, bilmek bana inanılmaz mutluluk veriyor.
* * Afiyetler olsun hepinize...

Hem göze hem mideye hitap eden kurabiyelerden sizler de isterseniz bana fatos.hf@hotmail.com'dan ulaşabilirsiniz.....
İster sevdiğinizin fotoğrafını, ister çizgi film kahramanlarını...
Siz hayal edin biz gerçekleştirelim diyorum ve sizi görsellerle baş başa bırakıyorum......
Sevgiler,

Kızlar için hazırladığım 
Barbie ve Winx temalı kurabiyeler :)







Erkekler için hazırladığım 
Şimşek Mc Quın ve Spıderman temalı kurabiyeler :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar