Sayfalar

20 Ekim 2018 Cumartesi

MACIR KÖFTE / BARBEKÜ PARTİSİ VE AÇILIŞ KOKTEYLİ


Dün sevgili @alaattincagil davetiyle katıldığım keyifli bir açılıştaydım🎉

Göztepe'de açılan @macirkofte 'nin 🔥🍢Barbekü Partisinde birbirinden nefis köfte tadımları yaptık, açılışa özel getirtilen "tapaniler🎺🎷🥁" eşliğinde çok keyifli bir gün geçirdik.




Mekanın sahibi Can beyin ilgisi alakası çok hoşuma gitti. Evimizdeymişiz gibi rahat hissetik mekanda kendimizi😊Can beyin Akhisar'lı olduğunu duyunca hemen sohbet ettim😁 çünkü eşimin baba tarafı da Akhisar'lı ✌🏼

Mekanda 🍢köftenin yanı sıra 🌿zeytin ve 🏺zeytinyağı satışı da bulunmakta. Ekranı kaydırdığınızda göreceksiniz zeytinleri 😋😋
Masamıza gelen 🍊portakal ve 🍋limon dolgulu zeytinin yanında bir de 🔥grill zeytin geldi, tadı efsaneydi👌🏼 Portakal dolgulu olanı da çok beğendim mutlaka deneyin derim😋👍🏻


Mekan güzel, lezzetler güzel e daha ne olsun 😀😁😄


Şöyle; temiz, kaliteli köfte gibi köfte yemek istiyoruz diyorsanız adres belli👍🏻👍🏻



Bu arada dükkanda dondurulmuş hiçbir ürünü kullanmıyorlar. Bunu özellikle belirtmek istedim en çok hoşuma giden şey de bu oldu... Köfte harcı bir gün önceden hazırlanıp dolapta dinlendiriliyor ve ertesi gün müşterilere sunuluyor. Gönül rahalığı ile köfte yiyebileceğiniz güzel bir mekan @macirkofte 👌🏼
Gittiğinizde benden de selam söylemeyi unutmayın Can bey'e 😀🙋🏼‍♀️


Hepinize keyifli mutlu hafta sonları diliyorum😊

( Alaattin' cim davetin için tekrar teşekkürler )








2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. köfteler harika gözüküyor ,umarım firma aktiftir de köftelerin tadına bakarız

    YanıtlaSil

Yorumlar