Sayfalar

14 Kasım 2015 Cumartesi

BUGÜN GÜNLERDEN KIRMIZI

   
Merhabalar sevgili blogcanlarım,
Öncelikle güzel İzmir'imden hepinize kucak dolusu sevgiler göndermek istiyorum.
Geçtiğimiz haftalarda yine çok ama çok keyifli bir etkinlikte bloger arkadaşlarımla bir araya geldik Etkinliğimizin en belirgin özelliği fotoğraflardan da anlayacağınız gibi kırmızı konseptli olmasıydı :) Her yer kırmızıydı...Bugün günlerden kırmızı dedik ve sevgili arkadaşlarım Sevilay  (LOKUMPİLAVI) , Ebru (EBRULİİLENEFİSTATLAR) ,Rana hanım'ın düzenlediği bu güzel toplantıda arkadaşlarımla birlikte çok keyifli anlar yaşadık...



E konsept kırmızı olunca kıyafetlerimizi de buna uygun seçtik herbirimiz :)


Alsancakta Peksimet' te gerçekleştiridiğimiz buluşmamıza güzel bir kahvaltıyla başladık...


Bizler için hazırlanmış detaylar çok şıktı... kırmızı... kırmızı... kırmızı .....


Çok sevdiğim arkadaşlarımla birlikteydim yine... Sohbet ettik bol bol canlarımla...



Yine etkinliğimizde değerli firmalarımız sponsor olmuşlardı...
Her birine katılımları ve değer kattıkları için ayrı ayrı teşekkür ediyorum...






Mahmut Bey Periscope ile canlı yayında bağlanarak bir çok kişiye aynı anda ulaşmamızı sağladı. Firmaları hakkında açıklayıcı bilgiler verdi...




Mahmut  beye ve Gülay İnal hanım'a katılımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Margarinsiz, sıfır yağ içeren truffları nefisti. Çikolatalarını da küvertürden hazırlıyor oluşları çok hoşuma gitti... Sevdiklerinize farklı bir hediye almak isterseniz bence mutlaka web sayfalarını ya da facebook sayfalrına bakmalısınız... Kesinlikle tavsiye ederim. Tüm ürünler birbirinden lezzetli ve de şık...

https://www.facebook.com/tatlimocom/
http://blog.tatlimo.com/

Mehtap Mutfak Eşyaları , bu etkinlikte de bizlerleydi, çok teşekkürler...

http://www.mehtap.com.tr/
https://www.facebook.com/mehtapmutfakesyalari/?fref=ts



Egem Un' a katılımlarından dolayı teşekkür ediyorum...


Camsil artık bence Türk halkının dilinde olan bir marka. Güvenilir bir marka.
Yeni çıkardığı ürünleri ile tanışma fırsatı yakaldık. Teşekkürler Ünzile Hanım ve Camsil !



   


Doğa dostu Cookmutfağı :) Etkinliğimize katılan diğer bir firma oldu.
Kendilerine bu güzel ürünleriyle bize destek verdkleri için bir kez daha teşekkür ediyorum...

http://www.cook.com.tr/tr



Abfen Farma hayatımızı kolaylaştıran ve dertlerimize deva olan ürünleriyle bizimle birlikteydi.  
Katılımları için çok teşekkürler.
Burun spreylerini kızımda ben de kullanmaya başladık bile :)



HC HAİR CARE ürünlerinin metini duymuştum daha önce arkadaşlarımdan, kullananlar çok memnun :)) Katılımları ve destekleri için çok teşekkürler...




Bebak Acı Badem güneş ürünlerini hiç kullanmamıştım.  Merak ediyorum açıkçası :))
Etkinliğimize destekleri için kendilerine sonsuz teşekkürler..





Özay Gastronomi Murat Bey'e buluşmamıza destek verdiği için  teşekkürler...

https://www.facebook.com/OzayIzmirservis
Etkinlik sonunda çekilen fotoğraflarımızı da sizlerle paylaşmak isterim...
Ne kadar mutlu olduğumuz yüzlerimi,zden belli değil mi :)







Etkinliğimiz çok neşeli ve güzel geçti. Konsepte ve renge bayıldım diyebilirim. Kadını yansıtan bir renktir kırmızı ...

Emeği geçen herkese ama herkese sonsuz teşekkürler,
Foroğraflar için Sevilay'cığıma da ayrıca teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık canım...

Bir sonraki buluşma rengini de çok merak ediyorum belirtmeden edemeyeceğim.

Sevgiler hepinize. . .




2 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlik! Yürekten tebrik ediyorum. İmrendim doğrusu. Gülümseyen hoş yüzler, özenle seçilmiş konsepte uygun kıyafetler, şık kahvaltı sofrası ve diğer detaylar, hepsi çok güzelmiş. Geçtiğimiz günlerde Antalyalı blog yazarları bir yerlerde toplanmışlar. Doğrusu etkinlikten sonra haberim olması üzdü beni. Her an her bloğu takip edemeyiz. Bir mail ya da yorum zinciri ile haber verilebilirdi. Galiba blog dünyasında gruplaşmalar ve diğerlerini yok sayma eğilimi var. Üzücü!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel geçmiş bu buluşma anlaşılan.kırmızı renkte gerçekten güzel düşünülmüş.emeği geçen herkese selamlar.sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlar