Sayfalar

22 Ekim 2015 Perşembe

PAKMAYA ile RAMAZAN ETKİNLİĞİMİZ


Merhabalar sevgili canlarım,
Yine bekleyen bir etkinlik yazımı sizlerin huzurna çıkarma zamanı. Ramazan ayında çok sevdiğim Pakmaya ürünleriyle inanılmaz keyifli bir workshop gerçekleştirdik Tepekule Yemek Okulunda... . Pakmaya ekibinin güler yüzü ile etkinliğimiz çok güzel devam etti. Sevdiğim bloger arkadaşlarımla birlikte eğlence dolu dakikalar yaşadık hep birlikte. Ve sonunda da birbirinden lezzetli ve görseli harika tatlar çıktı ortaya :)



Pakmaya her geçen gün ürün scalasına bir yenisini eklemeye devam ediyor. Hem kaliteden ödün vermiyor hem de lezzetten. Hal böyle olunca da hangi tarifi uyguluyorsak ona tat katmaya devam ediyor...
Yılların markasıdır öyle değil mi Pakmaya ve maya denilince ilk akla gelen isimdir... Şimdi mayanın yanında, nişasta, vanilya, kabartma tozu, krem şanti, parça ve damla çikolata, puding ve pudra şekeri gibi ürünleriyle de market raflarında en güzel şekilde yerini aldı. Yerli ürün ve bizim kendi markamız. Hem doğal ve katkısız oluşunda dolayı bende ayrı bir yeri vardır her zaman Pakmaya'nın.. Aileden biri yani benim için..
Sitesinden diğer ürünleri ve firma hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz..

Evetttt... gelelim workshopta yaptıklarımıza... Neler yapmadık ki, çeşit çeşit pastalar, muhallebiler, cheesecakeler..
Hepsinin tadına baktım tabiiki ve inanılmaz lezzetliydi her biri..

Ben de bugün için Süt Şerbetli Tatlımı yaptım..
Çok hafif olan bu tatlımın tarifi bloğumda var buradan ulaşabilirsiniz.



sevgili arkadaşım Egeden Tarifler ile keyifli geçen work shop hatıramız :)
Gamzelim benim :)


Diğer arkadaşlarım, hemen yanıbaşımdaki selficanım Hülyacım, ve Saniye'cim..
Sibel'im ve Leylam' la da birlikteydik.. . Çok eğlendik birlikte çok :))





Güler yüzlü, inanılmaz enerjik ekibine bu güzel organizasyon için bir kez daha teşekkür ediyorum.
Sizlerle tanışmaktan inanılmaz keyif aldım 😊😊





Elif hanım, Tuğba hanım ve Dilara hanımcım herşey çok güzeldi, birer İstanbullu olarak burada bizlere çok güzel evsahipliği yaptınız 👏👏👏

Çok teşekkürler tekrar...

En kısa zamanda yine harika bir organizasyonla biraraya gelmeyi diliyorum. Tadı damağımda kaldı haberiniz olsun...

Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar