Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

TAT YARIŞMASI ÖDÜLÜM :)


Merhabalar,
Geçen hafta çok güzel bir haber aldım arkadaşlar :))) Şöyle ki;
Tat Ailesi çok güzel bir yarışma düzenledi. Tat'lı Tarifler Yarışması.....
Bloger arkadaşım " Egeden Tarifler" sayfasının sahibi sevgili Müberra' da sayfasında bizlere yarışmanın duyurusunu yaptı. Detayları anlattı. 
Ben de BOSTAN KEBABI tarifimi kendisine gönderdim :))
Yarışma  sonunda yayınlanan paylaşımda kendi adımı listede görünce inanılmaz çok sevindim. 
Çok mutlu oldum. Evimde kullandığım ve kesinlikle tavsiye ettiğim bir marka. Kalitesi harika. 
Bu vesile ile bende bloğum aracılığı ile başta bizi yarışmadan haberdar eden arkadaşıma ve Tat Ailesine, emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. 
İşte bunlar da hediyelerim....



Sevgiler...

18 yorum:

  1. Başarınızı kutluyorum. Kazandığınız hediyelerle yeni yeni yemek tarifleri denemeniz ve bizimle paylaşmanız dileğiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler sevgili Müberra :)

    YanıtlaSil
  3. Rabia hanımcım çok teşekkür ediyorum. İnşallah güzel tariflerde buluşmak dileğiyle :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Efendim,

    Sizin blog sayfanız da çok harika görünüyor. Bu güzel ve faydalı paylaşımlarınız için sizi kutlarım. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  5. Sayfama hoşgeldiniz Recep bey. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kutluyorum sizi, nice nice başarılarınız olsun...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler Hayat Mutfakta Güzel. Sayfama hoş geldiniz :)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canim sana hemen ziyarete geldim :) Guzel yorum icin tesekkur ederim :) Kutlu olsun - tat urunleri cok seviyorum, hepsi cok lezzetli... Artik yeni guzel tarifleri bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. Sayfama hoşgeldin sevgili Julia :) Çok teşekkürler :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Fatma'cım,çok sevindim:)
    Güle güle,afiyetle mideye indirmen dileğiye ödüllerinş:)
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık tüm tariflerinizi ve blogunuzu çok beğendim başarılarınızın devamını dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,

    Bir önceki yorumum tanışma yorumu olduğu için olayı anlayamamıştım. Bunun için özür dilerim. Meğer bu da sizin katıldığınız bir yarışma sonucu elde ettiğiniz bir ödülmüş. Tebrik ederim sizi. Maşallah siz ödüller fatihi gibisisniz efendim. Maşallah diyeyim de size nazar değmesin. Duam kuvvetlidir.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim canım güle güle yiyin afiyetle:)

    YanıtlaSil
  14. Melihacım çok sağol canım benim :)))
    ben de seni öptüm kocaman :))))

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Melahat Nuroğlu güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Telefon ile de görüşüp sesinizi duymak güzeldi. Tüm iyi dilekleriniz ve ince davranışınız için bir kez daha teşekkür ediyorum.
    Beni izlemeye devam edin diyorum:))))
    İzmir'den,Malatya'ya sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Rica ediyorum Recep bey ne demek.
    Sayfamı ziyaretiniz beni çok mutlu etti. Dualarınız için çok teşekkürler.
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Fatoş Hanım daha nice başarılar dilerim :)
    bende kazandığım domates sosunun tadına baktım gayet güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlar