Sayfalar

12 Nisan 2016 Salı

30 Yaş Pastası ( Aydan & Olcay )



Merhaba canlarım,
Geçtiğimiz hafta çok sevdiğim arkadaşlarım Aydan ve Olcay için 30 Yaş pastası yaptım :)
Pasta yapmaya yeni yeni başladım aslına bakarsanız ve bu yüzden biraz cesaretsizim sanırım bu konuda... Pasta siparişi gelince de önce küçük bir heyecan yaşıyorum, Acaba istenilen modeli yapabilir miyim diye gidip geliyorum kendimle...
Ama sonrasında cesaretsizliğin yerini keyif alıyor hemen :) Ve böyle çıkıveriyor pastalar ortaya.. Hep diyorum ben profesyonel değilim ama çok seviyorum yapmayı,  O istek zaten beni buralara getiren..


Aydan bana "bizim pastamızı da sen yapar mısın ?" dediğinde 
Hımm " yapamam" diyemedim. 
Elimden geldiğince becerebildiğim kadarıyla yapmaya çalışırım dedim :)
O da sağolsun çok fazla el oyalayacak bir model seçmemişti zaten. Keyifle çalıştım pastasını..
İçini de muzlu ve çikolata parçalı yaptım.

Ufaktan sipariş aldığım bu günlerde sizlerin de fikirlerinizi almak isterim...
Eksiklerim mutlaka var, onları da zamanla kapatacağım diye düşünüyorum...
Yorumlarınızı, eleştirilerinizi ve önerilerinizi yazın lütfen...

Aydan'cım ve Olcay'cım nice nice 30 yaşlar diliyorum canlarım sizlere...
Gözleriniz birbirinize hep böyle aşkla baksın inşallah....
Çok ama çok öpüyorum sizi...

Sevgiler,




3 yorum:

  1. Harika bir pasta ve tam bir görsel güzellik olmuş, elinize sağlık Fatma Hanım, süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın,
      çok teşekkürler sevgili gooogoook :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok hoş bir görüntüsü var. Eminim lezzeti de görüntü kadar güzeldir.

    YanıtlaSil

Yorumlar