Sayfalar

16 Kasım 2015 Pazartesi

Bioblas Saç Boyası Color & Me Saç Boyası Deneyimi !..


Merhabalar canlarım,
Bu kez sizlere harika bir üründen bahsetmek istiyorum. Saç ve saç bakımı benim çok hassas olduğum bir konu. Boya kullandığı için de kalitesi ve kapatıcılığı çok çok önemli benim için.
Geçtiğimiz haftalarda Bıoblas'ın ürünlerini deneyimleme imkanım oldu. Saç boyasından aradığım kapatıcılığının mükemmel olması, rengini ve parlaklığını koruması... Şampuan ve masken de beklentim saçı dolgunlaştırıp hacim kazandırması, yumuşatması ve bakım yapması tabiiki de...

Bunların hepsini bir arada barındıran bir ürün karşıma çıktığı için de inanılmaz mutlu oldum. Önce saç boyasını denedim. Beyazlar üzerindeki etkisi çok iyi...
Benden tam not aldı :))) Daha sonra şampuan ve saç maskesini uygulamaya başladım. Kullandıkça saçımdaki ve özellikle saç ucumdaki yenilenme güçlenme gözle grülür derecede fark edildi...


Saç boyası alırken içinden boya, oksidan eldiven ve küçük bir paket krem çıkar öyle değil mi ? Bioblas Saç boyasından profesyonel bir set çıktı dyebilirim sizlere...
Saç boyası, oksidan, şampuan, eldiven, maske ve bir de yağ... 

Kişiye değer verdiği ne kadar belli bu markanın diye düşündüm birden. Tebrik ediyorum BİOBLAS'ı bir kez daha. Böylesine güzel ve kaliteli ürünleri bizlerle buluşturdukları ve en güzeli de değer verdikleri için teşekkür ediyorum.
Ben kullandığım ürünlerden oldukça memnun kaldım ve sizlere de rahatlıkla tavsiye ederim...

Güzel bakımlı günler diliyorum hepinize...

Sevgiyle kalın,



1 yorum:

  1. Merhabalar.

    Eşimde saçlarını boyar. O hep bu zamana kadar Voila kullanmıştı. Sizin önerdiğiniz bu markayı da bir kere deneyecek bakalım. İkisi arasındaki farka göre birini seçerek devam eder artık. Paylaşımınız ve öneriniz için teşekkürler.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Yorumlar