Sayfalar

21 Ekim 2015 Çarşamba

8. İZMİR YEMEK BLOĞU YAZARLAR BULUŞMAMIZ


Merhabalar,
Bu sene 8. İzmir Yemek bloggerları Kahvaltı Etkinliğimizi gerçekleştirdik Folkart Dodici Cafe'de.

Yine birbirinden değerli ve çok sevdiğim arkadaşlarınımın komite olduğu, emek verilerek özenle hazırlanılmış olan çok güzel bir gündü.
Çok keyif alıyorum buluşmalara katılmaktan, arkadaşlarımla bir araya gelmekten.Bu seferki komite arkadaşlarımı sizlere tanıtmak istiyorum
www.lezzetdansi.blogspot.com 
www.rüyagibimutfak.blogspot.com

www.günlüğümgökçe.blogspot.com
www.pasta-diyari.com
www.ümrandurudanikram.blogspot.com
www.ebruliilenefistatlar.blogspot.com





Detaylar çok hoştu, 




Yaka kartlarımız çok şirindi :)











     Bir çok firmada sponsor olarak güzel hediyeleriyle buluşmamıza destek verdiler. Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum

Kahvaltımızın sponsorlarından olan  Hamarat Çiftlikten çeşit çeşit peynirler ve halis mi halis inek sütümüz vardı. Hamarat Çiftliği'nde hayvanların özel yemlerle beslendiğini, antibiyotikli hormon kesinlikle kullanılmadığı, çiftliğin ''Hastalıktan Arı'' olduğu bilgisi Karşıyaka Şube Md. Deniz Hn. tarafından bizlere aktarıldı. Siparişler haftanın belirli günleri adrese teslim edildiği de ifade edildi. 


Kahvaltı böreksiz olur mu ? Olmaz elbette... Hele egesini 'nin el açması su böreklerini İzmir'de tek geçerim. Hafif ve lezzetli. İzmir'in her köşesine ücretsiz servisleri de mevcut. Benden söylemesi. 
Etkinliğimize vermiş oldukları destekten dolayı çok teşekkür ediyorum. 

Hoş sohbet eşliğinde kahvaltı yapıldıktan sonra değerli sponsorlarımız, şirketleri ve ürünleri hakkında kısa bilgi verdiler. Ardından heyecanla beklenen çekilişi gerçekleştirdik. Eveeeet bakalım kime hangi hediye çıkmış.


 Mehtap özel dizayn ergonomik ve renkli tencere ve tava setleri ile etkinliğimize destek veren bir  diğer firma idi. Katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Şanslı hamarat arkadaşlarımız artık Mehtap ile daha sağlıklı ve lezzetli yemekler hazırlayacaklar. Tebrikler blogcanlar...

Bora plastikten döner pasta standı!http://www.boraplastik.com.tr/ Desteğiniz için çok teşekkürler!
 Kişiye özel hazırlanan rengarenk cici Askılıklar, Dekoratifler, Tepsiler, Çerçeveler ve dahası Mutbaka da. Mutlaka göz atın....Destekleri için çok teşekkürler.
Erkap keyfinizi ve keklerinizi şekillendirir...Renkli kağıt ve karton kek kalıpları içi çok teşekkür ediyorum.


Tekcanlar ; Pasta ve parti organizasyonu için aradığınız malzemeleri bulabileceğiniz adrestir. Toplantımıza göstermiş oldukları ilgi ve destekten dolayı çok teşekkür ediyorum. Talihli arkadaşlarımızı da kutluyorum.


Şifa kaynağı bitkilerimizin Dünyası olan Dost Aktar şifa ve güzellik dağıtmaya devam ediyor. Etkinliğimize katılan tüm arkadaşlarımız için doğal  krem ve maske numuneleri hazırlamışlar. Özel hazırlanan hediye sepeti ise sevgili Serpil arkadaşımıza gitti. Elif Hn' a ve Dost Aktar'a bizlere vermiş oldukları destek ve ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum.


Mutfağımızın baştacı olan Dr.OetkerDr.Oetker bizleri yine yalnız bırakmadı. 5 tane kocaman hediye paketi ile etkinliğimize destek oldular. Sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Elvan arkadaşımız Gelincik Kahvaltı & Mantı Evi' nden 4 kişilik Kahvaltı ve Lezzetli Somunlar  Serap ablamızın ekşi maya ile yaptığı muhteşem ekmeğini kazandı. Katkılarından dolayı Ertan bey'e ve Serap ablamıza çok teşekkür ediyorum.


Bir diğer sponsorumuz da Tuğra Optik idi. 3 kişiye 125 TL'lik hediye çeki verildi. Yavuz Bey' e toplantımıza gösterdikleri ilgi ve destekten dolayı teşekkür ediyorum.

Hamarat çiftlik' ten Deniz hanıma sponsorluğu ve gelip kahvaltıda sunduğu güzel ikramları için ayrıca çok teşekkürler :)) 
Ayrıntılar için: http://www.hamaratciftlik.com.tr/


TANKAR şirketi buluşmamıza 100 TL'lik Akaryakıt ve Oto Yıkama ile destek verdi. Tan ailesine çok teşekkür ediyorum...

Etkiniğimizin bir diğer sponsoru da Strocake Strafor Pasta idi. Maket pasta, beze kulesi ve cupcake  standı ile buluşmamıza katkıda bulundular. 
Sonsuz teşekkürler.


Yanık Tencere Hikmet Arkadaşımızın mutluluğuna bakar mısınız. Kendileri Gül Tasarım 'dan 1 adet Blog tasarımı kazandılar. Tebrikler canım...Mutluluğun daim olsun inşallah canım benim...
Gül hanıma da desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum....


Etkinliğimize, komite arkadaşımız Gökçe de sponsor oldu. Kişiye özel hazırlanan terek ve tel dolaplar için Günlüğüm Gökçe blogunu mutlaka ziyaret edin diyorum. Teşekkürler GÖKÇE'cim :))



 Basaltplates doğal bazalt taşından üretilen özel tasarım sunum tabakları ile soframıza renk kattılar. Oldukça orjinal olan 2 adet sunum tabağı ile de etkinliğimize destek verdiler. Sonsuz teşekkürler...



Fruitflowers meyve çiçekleri ile buluşmamıza lezzet kattılar. 
Lezzetleri kadar görüntüleri de muhteşemdi... 
Bu güzel ve cici sepetlerin bir tanesi de benim oldu :) 
Meyveli çikolataların, çikolata kaplı keklerin ve renk renk truffların tatları enfes




Katkılarınız ve katılımlarınızdan dolayı Mahmut bey ve Gülay hanım size çok teşekkür ediyorum. Hayatlarımıza tat katmaya devam edin lütfen.....



Etkinliğimize öok yakın arkadaşım olan Luminy Yaşam Koçluğu Spor ve Pilates Merkezi sahibi sevgili Canan da sponsor oldu :))
Zumba ve pilates hediye seansları ile etkinliğimize destek verdi sağolsun.
Ruh, beden ve zihin bütünlüğü için spor şart diyenlerdenseniz. Şehirden uzakta, doğayla iç içe olan LUMİNY'i mutlaka ziyaret edin. Canan'cım desteğin ve biizmle olduğun için sonsuz teşekkürler birtanem :)





ARSAN Home Collection da bizleri yalnız bırakmadı. Taç Nevresim Takımı ile buluşmamıza katkıda bulundu. Gül Hanım'a teşekkürlerimi sunuyorum




Değerli sponsorlarımızın destekleri devam ediyor. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Fes Spa Hamam
Taşköy
Zeytinli Köşk
Gunna Restaurant
Kule Cafe



Bir başka sponsorumuz olan Melek abla beni kırmadı ve etkinliğimize sponsor olarak katıldı. Melek Hn. Oriflame hakkında bizleri kısaca bilgilendirdikten sonra tüm misafirlerimiz için hazırladığı hediyeleri dağıttı. Melek ablacım katılımın ve desteğin için sonsuz teşekkürler.
Oriflame Ailesine katılma ve üye olmak için Meleğin Orilame Dünyasından kendisiyle iletişime geçebilir bilgi alabilirsiniz :)




Sponsorlarımızdan sevgili Sibel Aşık hanım bizler için farklı şekillerde mis kokan, kokulu taşlar hazırlamış. Kendisine çok teşekkür ediyorum

Egem una desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum... egem 





Kalecik Un da toplantımıza destek veren bir diğer sponsorumuzdu. Kendilerine teşekkürlerimi iletiyorum.
Kendileri ayrıca benim de ürün sponsorum. 
Kısaca Kalecik Un'dan sizlere bahsetmek istiyorum.

Un deyince ilk akla gelen markalardan birine sahip olan Kalecik un Hasan Hüseyin Uyanık ve Seyit Mehmet Uyanık kardeşler tarafından 1980 yılında kuruldu.
1980 yılında 600.000 lira’lık bir yatırımla başlayan serüven her yıl artan gelişim ile bugün 7000 metrekarelik bir fabrika, %6’lık bir Pazar payı ile devam ediyor. Kalecik un İlk kurulduğunda 40 ton günlük üretimi bugün 300 ton seviyesine ulaşmıştır. İsmini aldığı Ankara’nın Kalecik ilçesinde kurulu olan fabrikada un ve irmik üretimi ile nişasta paketlenmesi, depolanması ve satışı yapılmaktadır. Kalecik Un hammadde olarak Anadolu’nun en kaliteli buğdayları ile ithal edilen nitelikli buğdayları kullanmakta ve bunları Türk damak zevkine göre harmanlayarak paketlemektedir.
Kalecik unda tüm proseslerde kalite güvence sistemlerine göre üretim ve denetim gerçekleştirilmektedir. Buğdayın fabrika kabulünden, üretilen ve paketlenen unların sevkiyatına kadar her aşamada yapılan laboratuar analizleri ile Türk Gıda Kodeksine uygun niteliklerde üretim yapılmakta olup, üretilen her mamül için Tarım Bakanlığı’ndan üretim izni alınmıştır.
Ayrıca Kalecik un, ISO 9001:2000, ISO 22000, TSE ve helal gıda belgelerine sahiptir. Kalite kontrol çalışmaları, konusunda tecrübeli Gıda Yüksek Mühendisleri tarafından sürdürülmektedir. Tüm ürünleri gıda nizamnamesine ve Uluslararası Standartlara uygundur.
Desteklerinden ve katılımlarından dolayı Kalecik Un' a sonsuz teşekkürler...


Evet arkadaşlar çekilişimizi yaptık. Hediyelerimizi dağıttık.Sıra geldi kahve keyfine. Yanında bir de tatlı varsa, değmeyin keyfimize....
Taaaaa Gaziantep'ten Fıstıkçıoğlu bizleri düşünüp Fıstıklı Sarma göndermiş. Ne iyi etmiş. Tadına doyamadım. Ağzımızı tatlandırdığı için Fıstıkçıoğlu'na teşekkürlerimi sunuyorum.

Trileçe diyince akla ilk gelen isim bence By Trileçe :)
Mehmet bey ricamı kırmayarak hem kendisi hem de ekibiyle ve birbirinden lezzetli trileçeler ile etkinliğimizde yerini aldı...
Çeşit bol, Frambuazlu, Karamelli, Hindistan cevizli, Limonlu hepsi nefis ama ben en çok frambuazlısını beğendim...

''Her Trileçe değil by Trileçe '' diyorum :)
Desteğinizden dolayı sonsuz teşekkürler Mehmet bey, tekrar görüşmeyi diliyorum...


Altınay Lokum damaklarımızı tatlandıran bir diğer sponsorumuz oldu. Bu lokumun bir ayrı yanı var, içinde manda kaymağı bulunuyor. Tadını size tarif bile edemem, denemeniz gerekiyor çünkü enfes bir lezzet...
Online satışları var sitesinden sipariş verebilirsiniz...



Katkılarınız ve desteğiniz için İrfan bey size çok teşekkür ediyorum.


Keyifler yerinde bizim :)
Biz kocaman bir aile olduk
Buna vesile olan sevgili grup annemiz Figen Karavaş'a da çok teşekkür ediyorum. İlk defa özel bir nedenden dolayı aramızda olamadı yüreği güzel kurucumuz.


Eveett!
Buradaki güzellerde yeni komitemiz ve hepsine kolaylıklar diliyorum!
Öznur Korkut                    Lezzet Senfonisi
Nurşen Karabıyık              Mavi Demlik
Hülya Toroğlu Dedeoğlu  Sihirli Ellerin Dünyası                     
Safiye Yaşar                      İkramlık
Hülya Berkem                   Kurabiyecim
Sevilay Uçak                     Lokum Pilavı

Başta sevgili komite ekibi olmak üzere emeği geçen ve buluşmamıza destek veren değerli sponsorlarımıza da tek tek buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Yine yine yine inanılmaz keyif aldığım bir buluşma oldu.
Arkadaşlarımla birlikte olduğum her an benim için çok keyifli zaten. 
Sizleri seviyorum kızlar :)
Ve bir sonraki buluşmayı da iple çekiyorum...

Sevgiler,


6 yorum:

  1. Çok güzel bir gündü Fatmacığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle evet Aslı'cım :)))
      bir sonrakinde görüşürüz inşallah, çok öpüyorum seni :)
      sevgiler...

      Sil
  2. Fatmacığım, güzel bir toplantımız daha bitmiş oldu.
    Yüreğine sağlık,emek veren arkadaşlarımıza teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her toplantı benim için çok güzel geçiyor, arkadaşlarım harika işler çıkarıyorlar ortaya...
      Emek verilen herşey çok kıymetli o yüzden...
      Bir sonrakinde görüşmek üzere tatlım, çok öpüyorum seni:)
      Kocaman sevgiler....

      Sil
  3. Bitmeyen enerjinle,neşenle toplantıya renk kattın gülüm. Senin emeklerini de unutmamak gerekiyor.Katkılarından dolayı tekrar teşekkür ederim canım.
    Sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek her zaman canım benim :)))
      Çok keyif aldığım bir buluşmaydı, tekrar emeklerinize sağlık...
      2 hafta sonra tekrar görüşmek dileğiyle birtanem..
      sevgiler...

      Sil

Yorumlar