Sayfalar

13 Nisan 2015 Pazartesi

EGEMETRO GAZETESİ 13 NİSAN 2015


Merhabalar sevgili dostlarım,
Her hafta yayınlanmakta olan, İzmir İzban vagonlarında dağıtımı yapılan Egemetro Gazetesi yine sizler için dolu dolu hazırlandı. 
İnternetten okuma imkanınızın da olduğu gazetemizi metro vagonlarında yolculuğunuz sırasında okuyabilirsiniz.


Gazetemizi Online da okuyabilirsiniz bu linkten...

Egemetro Web sayfa linki: 
http://www.metrogazetesi.com/

Üyeliklerinizi bekliyorum sayfamıza...

Egemetro Grup sayfa linki: 
https://www.facebook.com/groups/181987791866775/?pnref=story




Bu hafta Kadın Sayfasında yine faydalı bilgiler, pratik tarifler ve yeni bir mekanın tanıtımı ile karşınızdaym.




Sayfamda bu haftaki tarifim: 
FIRINDA PALAMUT...

Kesinlikle bu tarifi denemenizi tasiye ediyorum. Palamut yağlı bir balık olduğu tavada çok ağır oluyor. Extra bir de pişerken yağ çektiği için ben çok sevmiyorum tavada palamutu...O yüzden de fırında baharatlarla lezzetlendirip pişirmeyi tercih ediyorum. Hem etin lezzetini damakta daha çok hissediyorum böyle.

Gidilesi Mekanlar Köşemde bu hafta misafirim: 
KULE Cafe Brasserie ve 
Kule Balık Eviydi...



Mekanın genç ve başarılı işletmecileri olan Canan ve Mert Korkmaz çifti ile hoş bir sohbet gerçekleştirdik.

Yazımda mekan ile ilgili detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz.

BAHAR' ın geldiği yavaş yavaş hissediliyor değil mi ? Her ne kadar bu hafta biraz soğuk geçsede doğadaki uyanış yetiyor baharın geldiğini hissettirmeye yetiyor :)) Bu hafta da bahar gelmiş hoşgelmiş dedim yazımda :)
Umarım okur ve beğenirsiniz...

Kızartma Yağları ile ilgili bir yazı hazırladım. 

Önemsemediğimiz hatta çoğu zaman lavabonun içine döküverilen kızartma yağlarından bahsettim.

Yaz geliyor :) 
Fazla yağlardan kurtulmak gerekiyor vakit kaybetmeden...
İnce t-shirtleri giyeceğiz, fazlalıkları saklayacak montlarımız olmayacak üzerimizde.. 
Sağlıklı yaşam için, kendimiz için fazlalıklardan arınmalıyız... 
Ben hep diyorum, sporu zayıflamak için değil, sağlıklı olmak, zinde kalmak için yapalım. Yaşam biçimi haline getirelim...

Bu hafta da DETOKS nasıl yapılır, nedir bundan bahsettim...


Günlük hayatta yaşamımızı kolaylaştıracak bilgilere çok ihitiyacımız oluyor öyle değil mi...
Pratik bilgiler, püf noktaları çoğu zaman hayat kurtarabiliyor. Hele ki çalışan bir kadınsak bu bilgiler bizim için çok değerli hale gelip inanılmaz işe yarıyor gerçekten. Zamanın kesinlikle yetmediği ve zamanla yarıştığımız şu evrende sayfamda bu bilgilere yer vermeyi çok yerinde buluyorum.
Umarım sizlere faydası oluyordur.

Bu hafta da sizlere güzellikler sunmak istedim ve bunun için hazırlandım.

Hayatınızda hep güzelliklerin olması, yüzünüzün her daim gülmesi dileklerimle,

Haftaya tekrar görüşmek üzere,

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar