Sayfalar

9 Aralık 2014 Salı

Redmond Türkiye Cook With İzmir Bloger Etkinliği


Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta Filiz Çatalkaya Orhan 'dan (Redmondun Activite şefi) çok güzel bir davet aldım. Redmond Türkiye İstanbul'daki etkinlikten sonra İzmir'imize de geliyordu. 
Davet yazısını okuduğumda nasıl heyecanlandığımı anlatamam size.
22 Kasım Cumartesi akşamı İmse de gerçekleştirilen Cook With İzmir etkinliğinde 13 bloger ile birlikteydik ve birbirinden lezzetli yemekler pişirdik. 

Menüde neler vardı neler...
* Kremalı Brokoli Çorbası
* Etli Nohut
* Etli Şevketi Bostan
* Mangolu Tavuk
* İç Pilav
* Buharda Mantar Soslu Somon
* Avokadolu Sıcak Karides Salata
* Enginar
* Turp Otlu Mercimek Fava
* Pizza
* Akdeniz Ekmeği
* Erikli Kek
* Vişne Soslu Bayat Ekmek Tatlısı
* Yoğurt

Organizasyon çok başarılıydı, tüm blogerların tezgahında farklı bir Redmond pişirici ve yapacağı menüler malzemeleriyle birlikte hazır durumdaydı...
Orhan bey'in açılış konuşmasının ardından etkinliğimiz başladı :)
Akıllı şef Redmond ile birbirinden farklı tarifleri pişirdik birlikte.

Açılış konuşması videomuzu izlemek isterseniz LİNKİ tıklamanız yeterli :)




Bendeniz de Etli Nohut yaptım Redmond M 110 ile work shopta :) 



Gördüğünüz gibi akıllı pişiricim yemeğimi bir güzel pişiriyor :)











Filiz'cim canım benim çok teşekkürler bu güzel buluşma için.
Sayende inanılmaz keyifli bir etkinlik oldu, deneyimlerinden faydalandık hepimiz. Yemekleri yaparken sana danışıcaz, hatta biraz başını ağrıtıcaz haberin olsun :)) Çok öpüyorum seni...



Etkinlik boyunca Gülşen hanımın güler yüzü hiç eksik olmadı, hep yanımızdaydı bizlere destek verdi. Çok teşekkürler Gülşen hanımcım, sizinle tanışmaktan mutluluk duydum...



Orhan Şen beyefendi ile tanışma fırsatım oldu,
Bu güzel organizasyon için başta siz olmak üzere emeği geçen tüm ekibe sonsuz teşekkürler. İzmir' e tekrar bekliyoruz sizleri...




Etkinlikte  Erdem bey ve Bora bey de bizimle birlikteydiler... 
Önemli bilgiler aktardılar, kendilerine çok teşekkür ediyorum :)



Yapılan lezzetler ortada, hepsinin tadına baktım nefisti :)




Hatıra fotoğrafı çektirmeden olmaz dedik :)


Günün sonunda Filiz'ciğimin elinden sertifikamı aldım, bu güzel etkinlik için çok teşekkür ediyorum. 


Çekiliş ile tüm katılan arkadaşlarıma bu harika ürünlerden hediye edildi.



Günümüz şartlarında artık zaman hiçbirimize yetmez olmuş durumda. Neye yetişeceğimizi şaşırdık gerçekten. İşte bu tüm yoğunluğunuzun arasında size öyle bir destek sağlıyor ki, şaşırıp kalıyorsunuz yaptıklarına. 
Siz tek tuşa basıp başka işlerinizle meşgul olurken Redmond sizin için gereken herşeyi tam zamanında ve tam kıvamında pişiriyor.

Hem sağlıklı beslenecek, hem zamandan tasarruf edecek ve hem de az zamanda çok iş başarmış olacaksınız. İşte tüm bunları tek bir ürünle yapmak artık mümkün, Redmond bunu başarmış :)
Bırakın artık mutfaktaki işlerini Redmond halletsin, siz sevdiklerinize zaman ayırın.

Sizlere kısaca bu mucizevi üründen bahsetmek istiyorum.

Redmond Multicooker (Çok Amaçlı Pişirici )
Bu ürünle çorba, salata, ızgara çeşitleri, tüm sulu yemekler, pilav, ekmek, yoğurt, pasta ve tatlılar yapabilirsiniz.

Hem haşlama, hem fritöz hem de pişirme özelliği var.

Mutfağınızda devrim yaratacak nitelikte olan dört dörtlük bir ürün.

* Buharda pişirme özelliği de var üstelik. Hazırlanan yemekler özel kasesinde kapağı kapalı olarak pişirildiği için besin değerlerinden de hiçbir şey kaybetmiyor. 

* Zaman tasarrufu sağlıyor. Çok daha hızlı bir şekilde yemeklerinizi hazırlar, siz de sevdiklerinizle daha çok vakit geçirirsiniz.


* Mutfaktaki bir çok aletin yerini aldığı için de mutfağınızdaki yerden de tasarruf edersiniz.



REDMOND Hayatları Kolaylaştırmaya Geliyor. 
Mutfağınızda onun için mutlaka yer açın...


Siz de bu harika üründen sipariş vermek ve modelleri incelemek isterseniz bu adresten ulaşbilirsiniz.

http://multicooker.com/tr/

Redmond etkinliğinden çok keyif aldım, ürünler hakkında bilmediklerimi öğrendim. Bu güzel için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum.
Tekrar görüşebilmeyi diliyorum :)
Sevgiler,

Fatma DAMYAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar