Sayfalar

6 Haziran 2014 Cuma

PRİL ETKİNLİĞİ ve AÇELYA AKKOYUN İZMİRLİ BOLGERLARLA BİRLİKTE


Merhabalar,
Geçtiğimiz Çarşamba günü çok keyifli bir organizasyona davet edildim. Hepimizin yakından tanıdığı Pril'in yeni yüzü sevgili Açelya Akkoyun ve Henkel Yetkilileriyle birlikte sıcacık sohbet eşliğinde öğle yemeğimizi yedik.
Sevgili Açelya hanım o kadar içten, o kadar doğal ve o kadar samimi ki her konuda içinden gelenleri bizlerle paylaştı. Kendi deneyimlerini anlattı. Kendisiyle tanışmaktan dolayı inanılmaz mutluyum. Her birimiz ile tek tek ilgilendi. 
Sevgili Müge hanıma, Ünzile hanıma, Özlem hanıma ve tüm gün fotoğraflarımızı çeken Murat bey'e sonsuz teşekkürler ediyoruz.
Sizleri İzmir'de daha sık görmeyi diliyoruz..... 







Ve ardından Şirinyer Pazar yerine geçtik hep birlikte.
Halkla iç içe güzel bir buluşma gerçekleşti. Yarışma düzenlendi. 
İzmir'den de beni 1.ci seçmiş ekip :)


Dün gelen mail beni inanılmaz heyecanlandırdı. 07 Haziran 2014 (yarın) İstanbul'a gitmem için davetiye göndermişler.Tüm illerde yarışan 1. 'ler toplanıp Türkiye 1.cisi seçileceğini belirten bir davet maili aldım...
Pınar hanım daha sonrasında beni telefonla arayıp detayları aktardı.
Yarın İstanbul'lu dostlarımı Bakırköy Pazar yerine bekliyorum.
Tüm gün orada olacağım.
Dualarınızı eksik etmeyin lütfen...
Sevgiler,


1 yorum:

Yorumlar