Sayfalar

11 Haziran 2014 Çarşamba

İSTANBUL'DA PRİL ETKİNLİĞİNDE FİNAL ve 1 cilik ÖDÜLÜM



Merhaba canlarım,
Bir önceki yazımda paylaşmıştım sizlerle Pril etkinliği için Bakırköy'de olacağımı. Tüm finalistler uçaktan indik ve havaalanında bizleri ekipten arkadaşlar karşıladılar.


Birlikte etkinliğin yapılacağı yer olan Bakırköy Semt Pazarına gittik.
Diğer illerden gelen finalist arkadaşlarımızla tanıştım. Hepsi birbirinden değerli güzel insanlardı... Vakit buldukça sohbet ettik, kendimizden bahsettik :))


Alan adeta panayır yeri gibiydi. Şarkılar söylendi, oyunlar oynandı. 
Yarışmalar yapıldı. Yemekler dağıtıldı...
Pril ürünleri ve hediyeleri o gün orada olan tüm halka bol bol dağıtıldı.




Daha sonra sevgili Açelya Akkoyun pazara giriş yaptı ve güler yüzüyle herkesi selamladı. 

Yarışma başladı. Yarışma heyecanı sarmıştı artık beni. Finalistler ikişerli olarak yarıştılar. Kim en çok puanı alırsa o kişi günün birincisi seçilecekti.
Sıra bana geldiğinde sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldum. Ellerim buz gibiydi. Neyse çok şükür panik yapmadan sıramı atlattım. Noter puanları açıkladı.Birinci "EGE BÖLGESİ" seçildi diye anons yapıldığında çok mutlu oldum... Ayaklarım yerden kesildi sanki :))
Hem şaşkın, hem heyecanlı ve inanılmaz mutluydum. Açelya hanım sağolsun bizleri yarışma boyunca hiç yalnız bırakmadı.
Desteği bizlere moral verdi. 
Kupamı, madalyamı ve ödülümü kendi elinden aldım. 



Hep birlikte basına hatıra fotoğrafı çektirdik :))
Çok ama çok güzel bir gündü. Keyif aldım her dakikasından. 
Bu duyguyu bizlere yaşattıkları için Pril Ailesine ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Med Partners ekibine, Pınar hanıma, Seda hanıma, Miray hanıma, Ünzile hanıma çok çok teşekkürler...

İnşallah daha güzel başarılara imza atarız hep birlikte.
Sevgilerimi gönderiyorum ...

12 yorum:

  1. merhaba fatma hanım
    tebrik ederim çok sevindim sizin adınızada iyi günlerde kullanın inşş
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      çok teşekkürler, Amin inşallah :))))
      sevgiler,

      Sil
  2. Tebrikler. Yolunuz açık olsun. Bir işi severek yaparsanız başarıda arkasından geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Neslihan hanım,
      Çok teşekkürler, aynen yazdığınız gibi. Bir işi severek yapmak gerekiyor en başta. Sonrası geliyor bence de...
      Değerli yorumunuz için tekrar teşekkürler,
      Sevgiler :))

      Sil
  3. Tebrikler, on parmakta on marifet ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler... bu arada blogunuzu cok sevdim hemen izlemeye aldim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoş geldiniz sayfama Sümeyye hanımcım,
      çok teşekkürler :))
      sevgiler,

      Sil
  5. Enfes tarifler gözüküyor, hemen bakmalıyım blogunuza, takibe aldım bile;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz sayfama :)))) çok teşekkürler,
      beğendiğinize sevindim, tekrar görüşmek dileğiyle ))
      sevgiler...

      Sil

Yorumlar