Sayfalar

3 Aralık 2013 Salı

Kipa'nın 21. Yıl Etkinliğinde Buluştuk

Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde Kipa'nın 21. Yıl etkinliği sebebiyle Kipa'nın değerli temsilcileri ile güzel keyifli ir gün geçirdik. Nazik davetleri için kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Bildiğiniz gibi Kipa mağazalarını hepimiz yakından tanıyor ve biliyoruz diye düşünüyorum. Açıkçası bizim en çok gittiğimiz alışveriş mağazası diyebilirim. Çünkü aradığım her şey mağaza içinde mevcut. Ben Kipa'nın iç dizaynını da çok beğeniyorum. Hem kaliteli hem de uygun fiyatlı ürünleriyle benim tercih  ettiğim bir mağaza. Kipa extraların açılmasıyla hemen hemen her semtte bir Kipa mağazası görmek mümkün oldu :)) Tekstilde de inanılmaz ilerledi. Hele ki bebek reyonundaki ürünleri her mağazaya uğradığımda geziyorum. Hepsi çok ciciler...


Bloger arkadaşlarımla Balçova Kipa' da buluştuktan sonra, mağaza yetkilileri ile birlikte mağaza içinde keyifli bir tur gerçekleştirdik.
Hep birlikte reyonları dolaştık. Ürünler hakkında sorularımızı sorduk, yeni yeni bilgiler edindik.


Size güzel bir haberde getirdim. Kipa artık mağazalarının bir çoğunda şu uygulamayı hayata geçirdi. Mağaza içinde küçük bir  Kipa Lezzet Mutfağı kuruldu. Burada Kipa ürünlerinin kullanıldığı nefis lezzetler müşteri ile buluşuyor. Ve kullanılan ürün hakkında hemen orada bilgi sahibi oluyorsunuz. Bu benim çok hoşuma gitti :)) Bizler içinde o gün Kipa Bulgur ile harika bir kısır hazırlanmıştı :))) Bu lezzetli tadım için çok teşekkürler...

Ardından da çikolata soslu ananas tatlısı ikram edildi. Çok hafif ve güzel bir tatlı alternatifi diyebilirim hanımlar...
Yine mağaza içi turlarımıza Tekstil Bölümüyle devam ettik birlikte.
Kipa Balçova Mağaza Müdürü İbrahim Kırkbunar bize faydalı bilgiler verdi. 
 
 
Mağaza içindeki turumuza son hızla devam ettik :)) 
Pastaların, tatlıların, kurabiye ve böreklerin günlük tazecik yapıldığını öğrendik. Hepsi birbirinden güzel görünüyordu. Ustaların ellerine sağlık :))
Öğretmenler Günü için birbirinden şık pastalar hazırlanmış, çok beğendim her biri ayrı güzeldi...
Kipa Balçova Unlu Mamuller Sorumlusu Merih bey, ürünler hakkında bizleri bilgilendirdi.
 
 
Mağaza içindeki turumuz tamamladıktan sonra, yine Kipa'nın içinde üst katında bulunan Friends & Burgers 'ta öğle yemeği yedik hep birlikte.
 
 
Mekanı çok beğendim, bembeyaz ve şık bir dekorasyonu vardı. Duvardaki aynaları dikkatimi çekti çok şıktı. Hep birlikte koyu bir sohbete başladık. Çok keyif aldığım güzel bir gün geçirdim.
 
 
 
Kipa'nın çikolatalı baklavasının henüz tadına bakmadıysanız bence hiç vakit kaybetmeden bakmanızı tavsiye ederim.
İlk kez tadına bakan biri olarak, açıkçası inanılmaz çok beğendim :))
Hem çikolatalı, hem de çıtır çıtır nefis bir lezzet :))
Evetttt, öğle yemeklerimizi yedikten sonra sıra geldi günün sürprizine...
İbrahim bey her ne kadar "pastayı ben yaptım" dediyse de sonra ustalarımızı andık hep birlikte. Gerçekten şahane bir pasta hazırlamışlar o gün bizler için:)) Hepsinin ellerine emeklerine sağlık diyorum.
Bol bol fotoğraf çekildik pastanın başında :))))
Kipa'nın daha nice nice seneler aynı başarı ve istikrarla yoluna devam etmesini dileyerek mumları üfledik :)) 
Pastalarımızı yedik ve keyifli bir sohbete başladık tekrar :)))
 
 
 
 
Güzel keyifli bir günün ardından bizler için hazırlanan Tuna Büyükçınar Demir imzalı tasarım çantayı ve hediyelerini sundular...
 
Bu güzel günü organize eden Kipa Medya Müdürü Şeyda Gümüş'e, 21. Yaş Proje Müdürü Şenay Öztekin'e, Balçova Kipa Mağaza Müdürü İbrahim Kırkbunar'a, Kipa Unlu Mamuller Direktörü Merih Boz'a, Sosyal Medya Sorumlusu Iraz Yoğurtçu'ya çok çok teşekkür ediyorum.
Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Tekrar görüşmek dileğiyle...
 
Nice güzel seneler diliyorum KİPA Ailesi :)
 

1 yorum:

  1. Güzel bir günle güzel bir etkinlik olmuştu. Kalemine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Yorumlar