Sayfalar

4 Aralık 2013 Çarşamba

Balıkkeyfi.com' un Açılış Kokteylindeydik :)

 
 
Merhabalar,
Çok güzel bir memlekette yaşıyoruz aslında. Tam bir balık cenneti :))
Balık deyince bende akan sular durur zaten :)) Balığı ziyadesiyle çok sevdiğimden bol bol balık yemeye özen gösteriyoruz ailecek. Bizim evde hafta da en az 1 gün balık pişirilir. Bu da genelde hafta sonları oluyor. Ailecek keyifli bir balık ziyafeti çekeriz kendimize. İşte tam da bununla ilgili harika bir haberim var bugün sizlere :))
Geçtiğimiz hafta içi çok güzel bir davet aldık Emine hanımdan. Harika bir sitenin açılış kokteyline katıldık blogerlar olarak. Benim için çok keyifli bir gece oldu. İçinde balık olunca keyfim ikiye katlandı doğrusu....
Sitenin ismi Balıkkeyfi.com :))
İster şehir içi fırsatlarından yararlanırsınız, isterseniz de site içindeki Balık Marketten alışverişinizi yaparsınız. Üstelik de siteye üye olup indirimli fiyatların haberini anında alıp fırsatları değerlendirebilirsiniz :)) Ben çok sevdim bu siteyi. Sık sık ziyaret edeceğe benziyorum. Hemen üye oldum bile :)) Sizlerin de mutlaka siteyi ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.
Gece boyunca birbirinden lezzeti balık ürünlerinin tadımlarını gerçekleştirdik. Hepsi de nefisti. Halka Kalamar, Karidesli Pilav, Marine Zeytinli Hamsi...
 
Mezgit, Balıklı Muska Börek, hepsi şahaneydi...
Emine hanım gece boyu yanımızdaydı sorularımızı yanıtladı.
Kendisine çok teşekkür ediyorum.
 
Firma yetkilisi Ahmet bey slayt gösterisi eşliğinde site hakkında bizleri bilgilendirdi. Ve finalde hep birlikte firma yetkilileriyle de fotoğraf çekildik ...
Şahsım adına çok keyifli bir gece geçirdiğimi belirtmek istiyorum. Nazik davetleri için Emine hanım'a ve Ahmet bey'e çok teşekkür ediyorum.
Tekrar görüşmeyi diliyorum...
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar