Sayfalar

10 Ocak 2013 Perşembe

BABETİM'DE YİNE HARİKA BİR ÇEKİLİŞ VAR :)


Babetim Online Babet Dükkanı

Merhaba değerli okuyucularım,
Bayanların her zaman ihtiyacı olan ürünlerden biri ayakkabıdır. Kaç ayakkabımız olursa olsun bir yenisi her zaman bizim için ihtiyaçtır. Ayakkabı çeşitlerinden en çok tercih edilen modellerden birisi hiç kuşkusuz babetlerdir. Ayağı kavrayan rahat yapısı, topuksuz olması ve renk renk modelleri ile babetler her zaman bayanların gözdesi olmaya devam edeceklerdir. Sizlere bugün tanıtmak istediğimiz sitemiz babetin renkli ve kaliteli dünyasını sizlere sunan Babetim sitesi.
Babetim sitesi onlarca model, renk ve markaya sahip ayakkabı sıradışı ve eğlenceli ürünleri barındıran bir web sitesi. Sitedeki onlarca modelden bir kısmını sizler için sunuyoruz:



Sitenin en gözdesi ise tabi ki Mary Janes markası. Babetlerin ilk modeli olan Mary Janes'ler Babetim'de! Bale ayakkabılarının model olarak alındığı Mary Janesler tüm dünyada babet severlerin en çok tercih ettiği stil! Avrupa'dan gelen Mary Janes'lerimiz stil sahibi ve farklıdır. Aksesurları el yapımıdır. Yüzeyleri kaliteli ketendir. Bu Mary Janes'imizin şık siyah yüzeyi pembe renk yazgülü aksesuarla süslenerek çok zarif bir stile sahip olmuştur.


 Firmamızı bir de kendilerinden tanıyalım: BABETİM; babet severlerin, Türkiye'nin tek online babet dükkanı www.babetim.gen.tr adresinde buluştuğu bir alışveriş portalıdır. Tümüyle özgün, orijinal, stil babet modelleri, pek çok renk seçeneği uygun fiyatlar...
Üstelik sadık dostlarımız köpekler de unutulmadı!... Köpeğinize özel rengarenk, birbirinden şirin köpek babetleri de Babetim'de.
 Babetim'in pratik, şık ve sade site dizaynıyla, sitede gezinmeniz ve işlem yapmanız zevkli, pratik ve hızlı... Diğer alışveriş siteleri gibi ürünler ve bunaltıcı yazılar arasında kaybolmaz, zaman kaybettiren üyelik işlemleri ile uğraşmaz, sadece ürünlere kanalize olarak, keyifli alışveriş yapabilirsiniz.


 Babetim güvenli alışveriş imkanı sunar. Tüm kredi kartlarınızın geçerli olduğu uluslararası Paypal para transfer sistemiyle işleminiz hem güvenilir, hem hızlı... Babetim Facebook sayfamıza üye olarak, yeni ürünlerimizi, sitemizdeki kampanyanlarımızı takip edebilir, sezon trendlerini inceleyebilirsiniz.
Zara'nın bu çok şık model babeti tek ve özel el yapımı olarak boncuklarla süslenmiştir.
Rengi saks mavisidir. Sivri burunlu, rahat kalıplıdır.

HAYDİ KENDİNİZİ YENİ BABETİNİZLE ŞIMARTIN!

Firmamızın bir okuyucumuza oldukça iddaılı modelde bir babet hediyesi var. Görselde ki ayakkabılardan bir tanesi kazanan okurumuza hediye olacak.

 



Kampanya Şartlarımız:

*Hediyemiz hakkında ki düşüncelerinizi yazmanız zorunlu değil ama yorumlara hediyemiz hakkında görüşlerinizi de yazarsanız memnun oluruz.
*Facebook Babetim fan sayfasını beğenin: Fan Sayfası
*Eğer twitter hesabınız varsa izlemeye alın: Twitter (izlemeye aldığınız adı lütfen yorumlara ekleyin)
 Kampanyayı her 2 platformda duyurun.

Bloğunuzda duyurursanız +1 hakkınız daha olacaktır. Bloğunuza mutlaka ana sayfa linkimizi de ekleyin.(http://www.kaliteyitaniyalim.com/) Yorumlara blog linkinizi bırakmayı unutmayın.

Kampanyamız 20 Ocakta sona erecektir
NOT: Yorumlarınızı http://www.kaliteyitaniyalim.com/ sayfasındaki kampanya duyurusunun içinde yapmalısınız....

4 yorum:

  1. Babetler çok şık!
    Facebook:
    http://www.facebook.com/masumsahtekar/posts/313301698791290
    Facebook sayfasını da beğendim.
    Twitter:
    https://twitter.com/moonlightcat_13/status/289331181013565441
    Herkese bol şans ^-^
    kappadukka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle öyle hepsini beğendim :)))
    ama bilgileri buraya değil yazımda belirttiğim siteye bırakacaksınız sevgili " okuyan"....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım öncelikle tüm kıyafetler ve ayakkabılar oldukça farklı ve şık geldi bana. Ayrıca çekiliş yapmanda hoş olmuş. Bakalım kime nasip olacak. Hayırlısı olsun. :)

    Twitter takibe alıp ve facebooktan beğendikten
    çekiliş linkini paylaştım.

    Linkler aşağıda:
    https://twitter.com/YagmurIpar

    https://www.facebook.com/yemeksohbetleriyagmuripar

    Mail: yagmuripar@yahoo.com

    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Yağmurcum,
    Çekiliş haberini yayınlıyorum buradan canım benim. Yorumlarınızı ve linklerinizi belirttiğim siteye girip oradan yapacaksınız. Ben de katılımcıyım.
    Şansın bol olsun canımcım :))))
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlar