Sayfalar

10 Nisan 2012 Salı

DÖRT MEVSİM ÇORBASI


Merhabalar,
Bu çorbayı blog arkadaşlarımı dolaşırken sevgili Kiraz Dalı arkadaşımda görmüş çok beğenmiştim. Hem pratik hemde lezzetli bir çorba.
Aslında domates çorbasına çok benziyor fakat ismi bu şekilde kayıtlara geçmiş:)))
Haydi geçelim mi tarife:)))


DÖRT MEVSİM ÇORBASI

Malzemeler:
3 - 4 domates rendesi
1 çorba kaşığı domates salçası,
3 çorba kaşığı zeytinyağı,
2 çorba kaşığı un,
tuz, karabiber,
tavuksuyu yada su

Üzerine: Kaşar peyniri rendesi

Yapılışı:
Tencereye yağı ve unu alıp kavuralım. Domateslerin kabuklarını soyup rende yapalım. Domates püresi ve salçayı da ekleyip kavurma işlemine devam edelim. Bu arada benim kavanozlarda domates pürem vardı yazdan kalma onu kullandım. Daha sonra üzerine kontrollü olarak tavuksuyu yoksa su ekleyip sürekli karıştıralım. Kaynamaya başlayınca tuzunu ve karabiberini ekleyip şöyle bir karıştırıp ocağın altını kapatalım.
Servis sırasında üzerine kaşar peyniri rendesi serpiştirelim.
Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. biraz rengi koyu geldi bana ama denemek lazım tadını deneyeceğim iki ay sonra evlendiğimde inş teşekkürler blogunuz sayesinde bende burda kendime bir blog açtım

    YanıtlaSil
  2. rengi salçadan kaynaklanıyor. Ama tadı muhteşem. Kesinlikle denemelisiniz. Bloğunuzun linkini verirseniz ziyaretinize gelirim. sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlar