Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

HAVUÇ SALATASI ( HAVUÇ TARATOR )

Havuç salatasını çok sık yapıyorum. Yoğurtlu tüm salatalar gibi havuç salatasını da çok seviyorum. Birde benim tarifimle yapmaya ne dersiniz?
Buyrun işte tarifim....



Malzemeler:
500 gr yoğurt,
2 adet havuç
zeytinyağı,
1 diş sarımsak,
tuz


Hazırlanışı:
Havuçları yıkayıp kabuklarını soyup rendeleyelim. Bir tavaya az zeytinyağı koyup havuçları soteleyelim. İyice solan havuçlarımızı soğumaya bırakalım. Sarımsağı ezelim. Yoğrudu derin bir kabın içinde tuz ve sarımsağı da ekleyip çırpalım. Havuçlarımı ilave edelim. Karıştıralım. Servis yapacağımız tabağımıza alalım. İsterseniz üzerini kuru nane ile süsleyebilirsiniz. Ben maydonoz ve dereotu ile süslemeyi tercih ettim...
Salatamız servise hazır:)))
Afiyet Olsun...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar