Sayfalar

10 Şubat 2012 Cuma

MUZLU PUDİNGLİ KURABİYE

Geçenlerde puding poşetlerini elime aldım aldım bıraktım. Sonra nette dolaşırken bir de baktım kurabiyelerin içine de koyabiliyormuşuz.. Hemen mutfağa koştum ve bu kurbişleri yaptım. İnanın miss gibi muz kokuyorlar. Bayıldık...Daha farklı çeşitleriyle de denemek istiyorum. Mesela çileklisi kesin nefis olacak. Pembiş pembiş:)))
Tarife geçelim mi ne dersiniz.

Malzemeler
1 pkt muzlu toz puding,
200 gr. margarin,
2 çorba kaşığı pudra şekeri,
1 pkt kabartma tozu,
1 yumurta sarısı,
2 - 2,5 su bardağı un,

Üzeri için:
1 yumurta akı,
hindistan cevizi


Hazırlanışı:
Yumuşak margarin, yumurta sarısıi pudra şekeri iyice çırpalım. Kabartma tozu, toz puding ilave edip karıştıralım. Unu eleyip kontrollü bir şekilde ekleyip yoğuralım. Hamurdan cevizden biraz daha büyük parça koparıp elimizle yuvarlayalım. İki adet genişçe kap ayarlayalım. Birine hindistan cevizi diğerine de yumurta akını koyalım. Yuvarlayıp şekil verdiğimiz hamurumuzu önce yumurta akına daha sonra hindistan cevizine bulayalım. Yağlanmış fırın tepsimize yerleştirelim. Önceden ısıtılmış fırında 175 'C de çok hafif kızarana kadar pişirelim. Miss gibi kokan kurabiyelerimiz servise hazır:))
Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. çok teşekkürler bunu da deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Bunu denemek istiyorum, hem lezzeti hem kokusu canlandı bende. Ama nedense benim kurabiyelerim bir türlü olmuyor. Ya içi pişmiyor ya da bir kaya parçasına dönüşüyor. Yemek yapmayı çok severim ama pasta börek olaylarına giremiyorum, hevesim de var. 1 Yıllık evliyim ve bu süreçte ancak 2-3 çeşit kurabiyemi tutturabildim. :(

    YanıtlaSil

Yorumlar