Sayfalar

13 Şubat 2012 Pazartesi

MİLFÖYDEN PİZZA

Çok pratik ve lezzetli bir pizza hazırlamak istiyorsanız doğru adrestesiniz:)) Çıtır çıtır miss gibi bir pizza tarifi veriyorum şimdi sizlere. Ben misafirlerim için hazırladım ve hepsi çok beğendiler. Kesinlikle yapmanızı tavsiye ediyorum. Hamur mayalamak  falan yok :)))
İşte tarifim... 

Malzemeler:
1 pkt milföy hamuru (20 adet)
4-5 yeşil biber,
1 kase siyah zeytin,
1 kutu konserve mısır,
ketçap,
1 kase rende kaşar peyniri,
karabiber,
tuz
Kenarlarına sürmek için :1 yumurta sarısı


Yapılışı:
Milföy hamurlarını dolaptan çıkartıp ortam ısısına gelinceye kadar bekletelim. Bu arada iç harcımız hazırlayalım. Biberlerin çekirdeklerini çıkartıp küçük küçük keselim. Siyah zeytinlerin çekirdeklerini çıkartıp onları da küçük keselim. Kaşar peynirini rendeleyelim.
Milföylerin uç kenar kısımlarını 2 cm kadar içeriye doğru fotoğrafdaki gibi kıvıralım. Sonra bir miktar ketçap sıkalım. Üzerine biberlerden, mısırdan ve zeytinden sepiştirelim. En son kaşar peyniri rendesi serpip yağlı kağıt serili tepsimize yerleştirelim. Milföylerin kıvırdığımız kenar kısımlarına yumurta sarısı sürelim.Tüm milföyler için aynı işlemi uygulayalım. Sonra önceden ısıtılmış fırında 180 'C de yaklaşık 20 dk pişirelim.
Milföylü pizzalarımız artık servise hazır sıcak sıcak servis edebilirsiniz. İsteğe göre pizzalarının iç harcını kendi zevkinize göre değiştirebilirsiniz.
Ayrıca ben milföyleri üçgen kesip servis yaptım, oda zevkinize kalmış:))))))
Afiyet Olsun.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar