Sayfalar

13 Şubat 2012 Pazartesi

GAMZE SENİNLEYİZ...

Güzel bir insan ve umudunu yitirmekte olan bir anne. Sakın ama sakın umudunu yitirme Gamze. Daha yaşanacak güzel günler var. Allah dermansız dert vermesin insana. Senin çığlığını birçok kişi duydu çok şükür. Ve inanıyorum ki aradığın donörü çok kısa bir zamanda bulacaksın. Küçük Atakanın da o minik ellerinden her zaman olduğu gibi sımsıkı tutacaksın. Onunla daha neler yapacaksınız neler. Anne olmak çok güzel ve kutsal bir duygu. Daha yolun başındasın. Çok gençsin ve hayat dolusun. Bu hastalıkta moral çok önemli. Lütfen kendini bırakma sakın. Biliyorum bunu yapmak güç fakat Atakan için, eşin için, ailen için tüm sevenlerin için güçlü ol Gamze. Sen güçlü ol ki bu meret hastalıkla baş edebilesin. Dayanmalısın. Kemoterapiye de başlayacaksın şimdi. Herşeye ve tüm yaşananlara inat direnmelisin. Allah beni sınıyor diye düşün... Bu sınavı vereceksin Allahın izniyle Gamzecim.
Sen inancını kaybedersen olmaz.. Çünkü sen bir annesin, harika bir annesin hem de...
Anneler güçlü olmaz mı , dimdik ayakta durmaz mı,
İşte sen de dimdik ve güçlü bir şekilde meydan oku bu hastalığa...
Birçok kişi savaştı ve galip geldi, sen de kazananlardan olacaksın buna inan. İnanmak başarmanın yarısıdır...
Seni hiç tanımıyorum ama o gece sesini Okan'ın programında duyunca çok duygulandım. Bende anneyim benimde 32 aylık bir kızım var. Kolay değil hiç kolay değil insan başına gelmeden bilemez diyeceksin haklısın... Ama sen zor olanı başaracaksın Gamze...
Seni seviyoruz, yanındayız ve sana inanıyoruz...
Sana ağlık, sağlık, sağlık dolu günler diliyorum...
Sevgiler.
Fatma DAMYAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar