Sayfalar

16 Şubat 2012 Perşembe

DOMATES SOSLU SEBZE KIZARTMASI


Malzemeler :
3 kabak,
2 patates,
2 havuç,
Sosu için:
3 domates,
1 sarımsak,
zeytinyağı,
tuz, karabiber


Kızartmak için:
sıvıyağ



Hazırlanışı :
Kabakları yıkayıp fazla suyunu havlu kağıt yardımıyla alalım. Sebze soyucu ile kabuklarını sıyıralım. Küçük küçük doğrayalım. Patateslerive havuçları da küçük küpler şeklinde keselim. Tavaya yağı alıp kızartalım. Fazla yağını almak için nette bir blogda görmüştüm. Bende aynı şekilde yaptım. Tel süzgeç yardımıyla ya da benim bir aparatım var onunla yaptım yağını süzdürelim. Ayrı bir kapta zeytinyağını alalım sarımsağı küçük doğrayıp soteleyelim sonra rendelediğimiz domateslerimizi ekleyip kavuralım. En son tuzunu karabiberini de ekleyip sosu hazır edelim.
•Servis aşamasında tabağımıza şık sunumla servis yapalım :))))
•Afiyet Olsun.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar